Учитель Домінецька Вікторія Леонідівна
Семенюк Г.Ф. Українська література:підруч.для 11кл.знз.-К.:Освіта,2011
Тема №1. "Вступ .Поезія 20-30 рр.XX cт."
Читати с.5- 71(теорія)
Прочитати та проаналізувати поезії:
1.П.Г.Тичина ."Пам'яті тридцяти", "Арфами , арфами..", "О панно Інно".(Виконати тестові завдання на с.43-44.)
2.М.Семенко. "Бажання" (с.51, рубрика "Підсумуйте прочитане", пит.6),"Місто" (с.51, рубрика "Аналізуємо твір"), "Запрошення"(с.51 ,рубрика "Поміркуйте", пит.5-6).
3.М.Зеров. "Київ-традиція"(с.56 ,рубрика "Аналізуємо твір" ,пит.1-3).
4.М.Рильський. "Молюсь і вірю", "Солодкий світ" (с.63 ,рубрика "Поміркуйте", пит.5-7).
5.Є.Плужник."Для вас ,історики майбутні..." (Виконати тестові завдання на с.72-73).
11 клас
УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
Контрольна
робота №1
Творчістю
поетів 20-30-х років ХХ ст.
(П.Тичина, М.
Рильський, М.Зеров, М.Семенко. Є.Плужник)
5. Скільки збірок вийшло за життя Є.Плужника:
а) 3 б) 4
в)1 г ) 2
8. Збірка, яка залишилася ненадрукованою за життя Є.Плужника:
а) «Рання осінь»; б) «Рівновага»;
в) «Дні»; г) «Вибране»;
10. Поезія, яка закінчується словами «Вірю»
а) «Я знаю»; б) «Суди мене»;
в) «Сідало сонце»; г) «Для вас, історики майбутні»
14. Установіть
відповідність між назвою художнього засобу та уривком поезії, де цей засіб
наявний:
Семенюк Г.Ф. Українська література:підруч.для 11кл.знз.-К.:Освіта,2011
Тема №1. "Вступ .Поезія 20-30 рр.XX cт."
Читати с.5- 71(теорія)
Прочитати та проаналізувати поезії:
1.П.Г.Тичина ."Пам'яті тридцяти", "Арфами , арфами..", "О панно Інно".(Виконати тестові завдання на с.43-44.)
2.М.Семенко. "Бажання" (с.51, рубрика "Підсумуйте прочитане", пит.6),"Місто" (с.51, рубрика "Аналізуємо твір"), "Запрошення"(с.51 ,рубрика "Поміркуйте", пит.5-6).
3.М.Зеров. "Київ-традиція"(с.56 ,рубрика "Аналізуємо твір" ,пит.1-3).
4.М.Рильський. "Молюсь і вірю", "Солодкий світ" (с.63 ,рубрика "Поміркуйте", пит.5-7).
5.Є.Плужник."Для вас ,історики майбутні..." (Виконати тестові завдання на с.72-73).
11 клас
УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
Контрольна
робота №1
Творчістю
поетів 20-30-х років ХХ ст.
(П.Тичина, М.
Рильський, М.Зеров, М.Семенко. Є.Плужник)
І
варіант
1. Першою збіркою П.Тичини є
А) «Осінні зорі»Б) «Сонячні кларнети» В) «Чернігів» Г) «Замість сонетів і октав»
2.Укажіть, до якого угрупування
належав М. Рильський:
А) футуристів
Б) символістів
В) неокласиків
Г) імпресіоністів
А) футуристів
Б) символістів
В) неокласиків
Г) імпресіоністів
3.М.Драй-Хмара назвав неокласиків
«гроном п’ятірним нездоланих співців». Кого він мав на увазі:
А) Тичину, Семенка, Зерова, Рильського, себе;
Б) Зерова, Рильського, Филиповича, Бургардта, себе;
В) Плужника, Тичину, Рильського, Зерова, себе;
Г) Зерова, Семенка, Плужника, Филиповича;
А) Тичину, Семенка, Зерова, Рильського, себе;
Б) Зерова, Рильського, Филиповича, Бургардта, себе;
В) Плужника, Тичину, Рильського, Зерова, себе;
Г) Зерова, Семенка, Плужника, Филиповича;
4. Євген
Плужник народився в:
а) Кантемирівці; б) Коломиївці;
в) Калинівці; г) Карташовці.
а) Кантемирівці; б) Коломиївці;
в) Калинівці; г) Карташовці.
5. Скільки збірок вийшло за життя Є.Плужника:
а) 3 б) 4
в)
6. Жанр
ліричної поезії, в якому Є.Плужник розмірковує над проблемами, здебільшого
схиляючись до філософських узагальнень.
а) медитація; б) сонет;
в) імітація; г) пісня.
7. Літературний напрям, притаманний поезіям Є.Плужника:
а) експресіонізм; б) модернізм;
в) екзистенціалізм; г) авангардизм;
а) медитація; б) сонет;
в) імітація; г) пісня.
7. Літературний напрям, притаманний поезіям Є.Плужника:
а) експресіонізм; б) модернізм;
в) екзистенціалізм; г) авангардизм;
8. Збірка, яка залишилася ненадрукованою за життя Є.Плужника:
а) «Рання осінь»; б) «Рівновага»;
в) «Дні»; г) «Вибране»;
9.
Психологічна поема, яка увійшла до збірки «Дні»
а) «Канів»; б) «Галілей»;
в) «Недуга»; г) Професор Сухорат»;
а) «Канів»; б) «Галілей»;
в) «Недуга»; г) Професор Сухорат»;
10. Поезія, яка закінчується словами «Вірю»
а) «Я знаю»; б) «Суди мене»;
в) «Сідало сонце»; г) «Для вас, історики майбутні»
11. Ліричний вірш, який
складається з чотирнадцяти рядків (двох чотиривіршів та двох тривіршів)
а) сонет б) верлібр
в) гімн г) ода
а) сонет б) верлібр
в) гімн г) ода
12. У поезії якого автора
ставиться запитання: «Чому не можна перевернути свiт? Щоб поставити все догори
ногами?»
а) Плужника; б) Тичини
в) Рильського г) Семенка
а) Плужника; б) Тичини
в) Рильського г) Семенка
ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ
13. Установіть відповідність між
зразком поезії та видом лірики:
1. «Одчиняйте
двері…»
2. «О панно Інно» 3. «Місто» 4. «Ніч…а човен – як срібний птах» |
А) інтимна
лірика
Б) громадянська лірика В) авангардна лірика Г) філософська лірика Д) пейзажна лірика |
1. Метафора
2. Порівняння 3. Епітет 4. Персоніфікація |
А) Ми проходимо
до останнього пункту.
Б) Для вас, історики майбутні,Ми перемогли всі стихії й дощі. Я відчинив двері замкнуті — Хто хоче зі мною гулять вночі? Наш біль - рядки холодних слів! О, золоті далекі будні Серед родючих вільних нив! В) Ніч... а човен - як срібний птах!.. (Що слова, коли серце повне!) ...Не спіши, не лети по сяйних світах, Мій малий ненадійний човне! Г) Річний пісок слідок ноги твоєї І досі ще – для мене! – не заніс... Тремтить ріка, і хилиться до неї На тому березі ріденький ліс... Д) Ви знаєте, як сплять старі гаї? Вони все бачать крізь тумани: Ось місяць, зорі, солов’ї… «Я – твій!» - десь чують дідугани. Та ви вже знаєте, як сплять гаї. |
15. Розкрити значення терміну кларнетизм, терцет.
Термін виконання - 11.12.15
Форма виконання : від руки записати в зошит і відсканувати або виконати в електронному варіанті та відправити на пошту kram.osh35@gmail.com,у темі листа вказати "Українська література",Тема 1"
Тема 2 "Проза 20-30х р.р.ХХст."
Підручник,с.74-139(читати твори М.Хвильовий "Я(Романтика)", Г.Косинка "В житах", Ю. Яновський "Вершники"("Подвійне коло", "Дитинство","Шаланда в морі"), В.Підмогильний "Місто", О.Вишня "Моя автобіографія", "Як варити і їсти суп із дикої качки", "Сом".
Написати твір на одну з обраних тем:1. "Чи підкорив Степан Радченко місто" 2.Образ оповідача у гуморесках Остапа Вишні. 3.Порівняйте образи матерів у новелах М. Хвильового та Ю.Яновського.
Термін виконання-20.01.16
Форма виконання : від руки записати в зошит і відсканувати або виконати в електронному варіанті та відправити на пошту kram.osh35@gmail.com,у темі листа вказати "Українська література".
Тема №3 "Розвиток драматургії і театру в 20-30х р.р.ХХст".
Підручник с.140-142 (читати), с.144-151 (читати).
Читати п'єсу М.Куліша "Мина Мазайло" (виконати тести з підручника с.152-153) .
Тема №4. "Українська література за межами України"
Підручник с.154-158 (читати), с.159-166 (читати).
Проаналізувати поезії Антонича "Різдво", "Автопортрет", "Вишні" .
Підручник с.167-169 (читати), с.169-174 (читати).
Читати повість О.Турянського "Поза межами болю".
Дати розгорнуту відповідь на питання :
-Чому повість "Поза межами болю" О.Турянського є унікальним твором в українському письменстві?
Тема №5 "Еміграційна література".
Підручник с.176-186(читати), с.187-189 (читати).
Проаналізувати цикл поезій Є.Маланюка " Під чужим небом" ( загальна тематика, наскрізні образи).
Підручник с.193-195 (читати), с.196-201 (читати).
Читати роман І.Багряного "Тигролови".
Написати твір- роздум на тему " Що імпонує вам в образі Григорія Многогрішного?".
Термін виконання- 14.02.2016р.
Форма виконання : від руки записати в зошит і відсканувати або виконати в електронному варіанті та відправити на пошту kram.osh35@gmail.com,у темі листа вказати "Українська література" та номери тем
Тема 2 "Проза 20-30х р.р.ХХст."
Підручник,с.74-139(читати твори М.Хвильовий "Я(Романтика)", Г.Косинка "В житах", Ю. Яновський "Вершники"("Подвійне коло", "Дитинство","Шаланда в морі"), В.Підмогильний "Місто", О.Вишня "Моя автобіографія", "Як варити і їсти суп із дикої качки", "Сом".
Написати твір на одну з обраних тем:1. "Чи підкорив Степан Радченко місто" 2.Образ оповідача у гуморесках Остапа Вишні. 3.Порівняйте образи матерів у новелах М. Хвильового та Ю.Яновського.
Термін виконання-20.01.16
Форма виконання : від руки записати в зошит і відсканувати або виконати в електронному варіанті та відправити на пошту kram.osh35@gmail.com,у темі листа вказати "Українська література".
Тема №3 "Розвиток драматургії і театру в 20-30х р.р.ХХст".
Підручник с.140-142 (читати), с.144-151 (читати).
Читати п'єсу М.Куліша "Мина Мазайло" (виконати тести з підручника с.152-153) .
Тема №4. "Українська література за межами України"
Підручник с.154-158 (читати), с.159-166 (читати).
Проаналізувати поезії Антонича "Різдво", "Автопортрет", "Вишні" .
Підручник с.167-169 (читати), с.169-174 (читати).
Читати повість О.Турянського "Поза межами болю".
Дати розгорнуту відповідь на питання :
-Чому повість "Поза межами болю" О.Турянського є унікальним твором в українському письменстві?
Тема №5 "Еміграційна література".
Підручник с.176-186(читати), с.187-189 (читати).
Проаналізувати цикл поезій Є.Маланюка " Під чужим небом" ( загальна тематика, наскрізні образи).
Підручник с.193-195 (читати), с.196-201 (читати).
Читати роман І.Багряного "Тигролови".
Написати твір- роздум на тему " Що імпонує вам в образі Григорія Многогрішного?".
Термін виконання- 14.02.2016р.
Форма виконання : від руки записати в зошит і відсканувати або виконати в електронному варіанті та відправити на пошту kram.osh35@gmail.com,у темі листа вказати "Українська література" та номери тем
Комментариев нет:
Отправить комментарий