Укр. література

Учитель Домінецька Вікторія Леонідівна

Семенюк Г.Ф. Українська література:підруч.для 11кл.знз.-К.:Освіта,2011

Тема №1. "Вступ .Поезія 20-30 рр.XX cт."

Читати  с.5- 71(теорія)

Прочитати та проаналізувати поезії: 
1.П.Г.Тичина ."Пам'яті тридцяти", "Арфами , арфами..", "О панно Інно".(Виконати тестові завдання на с.43-44.)

2.М.Семенко. "Бажання" (с.51, рубрика "Підсумуйте прочитане", пит.6),"Місто" (с.51, рубрика "Аналізуємо твір"), "Запрошення"(с.51 ,рубрика "Поміркуйте", пит.5-6).

3.М.Зеров. "Київ-традиція"(с.56 ,рубрика "Аналізуємо твір" ,пит.1-3).

4.М.Рильський. "Молюсь і вірю", "Солодкий світ" (с.63 ,рубрика "Поміркуйте", пит.5-7).

5.Є.Плужник."Для вас ,історики майбутні..." (Виконати тестові завдання на с.72-73).



11 клас

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Контрольна робота №1

Творчістю поетів 20-30-х років ХХ ст.

(П.Тичина, М. Рильський, М.Зеров, М.Семенко. Є.Плужник)

І варіант
1. Першою збіркою П.Тичини є

А) «Осінні зорі»Б) «Сонячні кларнети» В) «Чернігів» Г) «Замість сонетів і октав»



2.Укажіть, до якого угрупування належав М. Рильський:
А) футуристів
Б) символістів
В) неокласиків
Г) імпресіоністів

3.М.Драй-Хмара назвав неокласиків «гроном п’ятірним нездоланих співців». Кого він мав на увазі:
А) Тичину, Семенка, Зерова, Рильського, себе;
Б) Зерова, Рильського, Филиповича, Бургардта, себе;
В) Плужника, Тичину, Рильського, Зерова, себе;
Г) Зерова, Семенка, Плужника, Филиповича;

4. Євген Плужник народився в:
а) Кантемирівці; б) Коломиївці;
в) Калинівці; г) Карташовці.

5. Скільки збірок вийшло за життя Є.Плужника:
а) 3 б) 4
в) 1 г) 2

6. Жанр ліричної поезії, в якому Є.Плужник розмірковує над проблемами, здебільшого схиляючись до філософських узагальнень.
а) медитація; б) сонет;
в) імітація; г) пісня.


7. Літературний напрям, притаманний поезіям Є.Плужника:
а) експресіонізм; б) модернізм;
в) екзистенціалізм; г) авангардизм;

8. Збірка, яка залишилася ненадрукованою за життя Є.Плужника:
а) «Рання осінь»; б) «Рівновага»;
в) «Дні»; г) «Вибране»;

9. Психологічна поема, яка увійшла до збірки «Дні»
а) «Канів»; б) «Галілей»;
в) «Недуга»; г) Професор Сухорат»;



10. Поезія, яка закінчується словами «Вірю»
а) «Я знаю»;                         б) «Суди мене»;
в) «Сідало сонце»;               г) «Для вас, історики майбутні»

11. Ліричний вірш, який складається з чотирнадцяти рядків (двох чотиривіршів та двох тривіршів)
а) сонет                             б) верлібр
в) гімн                                 г) ода

12. У поезії якого автора ставиться запитання: «Чому не можна перевернути свiт? Щоб поставити все догори ногами?»
а) Плужника;                 б) Тичини
в) Рильського                 г) Семенка

ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ
13. Установіть відповідність між зразком поезії та видом лірики:
1. «Одчиняйте двері…»
2. «О панно Інно»
3. «Місто»
4. «Ніч…а човен – як срібний птах»  
А) інтимна лірика
Б) громадянська лірика
В) авангардна лірика
Г) філософська лірика
Д) пейзажна лірика
14. Установіть відповідність між назвою художнього засобу та уривком поезії, де цей засіб наявний:
1. Метафора
2. Порівняння
3. Епітет
4. Персоніфікація 
А) Ми проходимо до останнього пункту.
Ми перемогли всі стихії й дощі.
Я відчинив двері замкнуті —
Хто хоче зі мною гулять вночі?
Б) Для вас, історики майбутні,
Наш біль - рядки холодних слів!
О, золоті далекі будні
Серед родючих вільних нив!

В) Ніч... а човен - як срібний птах!..
(Що слова, коли серце повне!)
...Не спіши, не лети по сяйних світах,
Мій малий ненадійний човне!

Г) Річний пісок слідок ноги твоєї
І досі ще – для мене! – не заніс...
Тремтить ріка, і хилиться до неї
На тому березі ріденький ліс...

Д) Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани:
Ось місяць, зорі, солов’ї…
«Я – твій!» - десь чують дідугани.
Та ви вже знаєте, як сплять гаї.

15. Розкрити значення терміну  кларнетизм, терцет.


Термін виконання - 11.12.15

Форма виконання : від руки записати в зошит і відсканувати або виконати в електронному варіанті та відправити на пошту  kram.osh35@gmail.com,у темі листа вказати "Українська література",Тема 1"
Тема 2 "Проза 20-30х р.р.ХХст."

Підручник,с.74-139(читати твори М.Хвильовий "Я(Романтика)", Г.Косинка "В житах", Ю. Яновський "Вершники"("Подвійне коло", "Дитинство","Шаланда в морі"), В.Підмогильний "Місто", О.Вишня "Моя автобіографія", "Як варити і їсти суп із дикої качки", "Сом".
Написати твір на одну з обраних тем:1. "Чи підкорив Степан Радченко місто" 2.Образ оповідача у гуморесках Остапа Вишні. 3.Порівняйте образи матерів у новелах М. Хвильового та Ю.Яновського.
Термін виконання-20.01.16
Форма виконання : від руки записати в зошит і відсканувати або виконати в електронному варіанті та відправити на пошту  kram.osh35@gmail.com,у темі листа вказати "Українська література".

 Тема №3  "Розвиток драматургії і театру в 20-30х р.р.ХХст".
Підручник с.140-142 (читати), с.144-151 (читати).
Читати п'єсу М.Куліша "Мина Мазайло" (виконати тести  з підручника с.152-153) .
Тема №4. "Українська література за межами України"
Підручник с.154-158 (читати), с.159-166 (читати).
Проаналізувати поезії Антонича "Різдво", "Автопортрет", "Вишні" .
 Підручник с.167-169 (читати), с.169-174 (читати).
Читати повість О.Турянського "Поза межами болю".
Дати розгорнуту відповідь на питання :
-Чому повість "Поза межами болю" О.Турянського є унікальним твором в українському письменстві?
Тема №5 "Еміграційна література".
Підручник с.176-186(читати), с.187-189 (читати).
Проаналізувати цикл поезій Є.Маланюка " Під чужим небом" ( загальна тематика, наскрізні образи).
Підручник с.193-195 (читати), с.196-201 (читати).
Читати роман І.Багряного "Тигролови".
 Написати твір- роздум на тему " Що імпонує вам в образі Григорія Многогрішного?".
Термін виконання- 14.02.2016р. 
 Форма виконання : від руки записати в зошит і відсканувати або виконати в електронному варіанті та відправити на пошту  kram.osh35@gmail.com,у темі листа вказати "Українська література" та номери тем
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий